ΓΝΩΜΗ

ΕΡΓΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΗΣ ΝΟΤΑΣ ΚΥΜΟΘΟΗ
"ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟΝ ΚΤΗΜ' ΕΣΤΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΒΡΟΤΟΙΣ"
Σίγουρο απόκτημα είναι η παιδεία στους ανθρώπους
(απόδοση Νότα Κυμοθόη)
© Nότα Κυμοθόη

Κυριακή 18 Μαΐου 2014

Νότα Κυμοθόη "66ΜΑΤΙΑ ΧΛΟΗΣ" Ποίηση


                                                Photography and Poetry Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη
                      (Art Nota Kymothoe/Photography and Poetry Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη)

Νότα Κυμοθόη
66 ΜΑΤΙΑ ΧΛΟΗΣ
ΠΟΙΗΣΗ

Εσύ πονάς;
Κι εγώ πονώ
Σε τόση απόσταση μικρή
χαράς γιορτή θα θυμηθώ
Για τη χαρά
Στο εμείς
Μαζί...
Αλλά
Εσύ παραπονιάρης 
Κι όμως έρως
εκεί κι εδώ πλανιέται
μες την ευαίσθητη ψυχή
γιατί σ΄ αγάπησα πολύ
κι εσύ 
Παντοτινά
Σε όλες τις νυχτιές
Με της φωνής μου
την ηχώ θα κοιμηθείς
Το ίδιο κι εγώ...
Πως να ξεχάσεις το φιλί;
Κι είναι φιλί γλυκό
απ΄των χειλιών μου ποθητό
οπού το ήθελες εσύ
και πάλι εσύ...
κι εγώ πολύ
Είπες...
Μωρό μου, σ' αναζητώ!
Ποθείς εσύ
Ποθώ κι εγώ
Αυτό το Ένα μας
Κρυφό...
Κι είναι πόθος
Πάθος μέγα
Ερωτικό...
Με αγαπάς εσύ
Σ΄αγαπώ κι εγώ
Εμείς μαζί
Ερωτικά
Σε πόνο και χαρά
Εσαεί!!!
Μαζί...

Νότα Κυμοθόη Λογοτέχνης και Εικαστικός, Ποιήτρια

Photography art and poetry Nota Kymothoe©Νότα Κυμοθόη

Νότα Κυμοθόη "66 ΜΑΤΙΑ ΧΛΟΗΣ" ΠΟΙΗΣΗ © Nότα Κυμοθόη

Νότα Κυμοθόη " ΜΑΤΙΑ ΧΛΟΗΣ" ΠΟΙΗΣΗ© Nότα Κυμοθόη

MATIAXLOIS POETRY" Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Matiaxlois Poetry Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Άδεια Creative Commons

Δεν υπάρχουν σχόλια: