ΓΝΩΜΗ

ΕΡΓΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΗΣ ΝΟΤΑΣ ΚΥΜΟΘΟΗ
"ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟΝ ΚΤΗΜ' ΕΣΤΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΒΡΟΤΟΙΣ"
Σίγουρο απόκτημα είναι η παιδεία στους ανθρώπους
(απόδοση Νότα Κυμοθόη)
© Nότα Κυμοθόη

Σάββατο 23 Μαρτίου 2019

Νότα Κυμοθόη "109 ΜΑΤΙΑ ΧΛΟΗΣ"ΠΟΙΗΣΗ

Νότα Κυμοθόη
109 ΜΑΤΙΑ ΧΛΟΗΣ
ΠΟΙΗΣΗ

Αμυγδαλιά μου όμορφη, μου είπες σαν με είδες
και τ΄άνθη μου τα ροδαλά κοίταζες με θαυμασμό
και τον κορμό μου χάϊδευες μ΄ερωτικό καημό.
Λαλιά δεν έχω για να πω "μωρό μου σ΄αγαπώ".
Μα κούνησα τα κλαδάκια μου με χαρωπό σκοπό
και χόρευαν τ΄ανθάκια μου με ξέφρενο ρυθμό.
Άπλωσες τις παλάμες σου και γέμισαν ανθούς
κι όσο το σώμα σου άγγιζαν μέθυσες μ΄αυτούς 
με άρωμα οπού άπλωναν στη φύση τη δική σου
και με της Άνοιξης καημούς χαίρεσαι τη ζωή σου.


Photography and poetry Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Νότα Κυμοθόη "109 ΜΑΤΙΑ ΧΛΟΗΣ" ΠΟΙΗΣΗ© Nότα Κυμοθόη

Νότα Κυμοθόη"ΜΑΤΙΑ ΧΛΟΗΣ"ΠΟΙΗΣΗ© Νότα Κυμοθόη

MATIAXLOIS POETRY" Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη


Matiaxlois Poetry Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Άδεια Creative Commons

Δεν υπάρχουν σχόλια: